SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bravo” liderem, „Dziewczyna” i „Popcorn” ze słabszymi wynikami

Większość magazynów dla młodzieży zakończyło marzec br. ze spadkami sprzedaży względem marca ub.r. „Dziewczyna” i „Popcorn”, które mają nowego wydawcą, zanotowały zdecydowanie niższe wyniki niż rok wcześniej, gdy wydawał je Springer.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że będący liderem dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w marcu br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 165 833 egz. i stratę względem marca ub.r. wynoszącą 13,4 proc.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 93 524 egz., notując wzrost o 36 proc. Był to największy wzrost w zestawieniu.

Na trzecią pozycję z drugiej spadł magazyn „Bravo Girl”, także wydawany przez Bauera. Jego wynik wzrósł jednak o 20,7 proc. i wyniósł 83 434 egz. Rok wcześniej tytuł ten był jeszcze dwutygodnikiem, obecnie jest miesięcznikiem.

W marcu br. na rynek wróciły miesięczniki „Popcorn” i „Dziewczyna”, których wydawanie przejęła spółka BPV Polska (więcej na ten temat). Sprzedaż ogółem marcowego „Popcornu” wyniosła 36 230 egz., co dało mu siódme miejsce w zestawieniu, zaś „Dziewczyny” - 18 067 egz. (ostatnie, ósme miejsce). „Popcorn” wydawany przez BPV kosztuje 3,99 zł, a „Dziewczyna” - 4,99 zł,

Względem marcowych wydań z ub.r., gdy tytuły wydawał Ringier Axel Springer Polska, sprzedaż ogółem „Popcornu” spadła o 36,6 proc., zaś „Dziewczyny” - aż o 58,6 proc. Wtedy jednak oba pisma były tańsze - „Popcorn” miał cenę 2,99 zł, a „Dziewczyna” - 3,39 zł.

Natomiast w porównaniu do numerów styczniowych, ostatnich wydanych przez Springera, wynik sprzedażowy „Popcornu” w marcu br. był o 37,6 proc. wyższy, a „Dziewczyny” o 19,8 proc. niższy (poznaj szczegóły). Styczniowe wydania obu pism kosztowały odpowiednio 2,99 zł i 5,50 zł („Dziewczyna” ukazywała się tylko z dodatkiem).

Wirtualnemedia.plmarzec
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Bravo165 833191 472
Twist93 52468 757
Bravo Girl83 43469 119
Fun Club71 00485 792
13 Magazyn Nastolatki40 32654 501
Popcorn36 23057 110
Dziewczyna18 06743 675


Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 10,4 proc. w marcu br. względem lutego br. zanotował “Twist”. Najwięcej zaś stracił “Fun Club” (Wydawnictwo Bauer; - 12,2 proc.).

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPmarzecluty
TytułSprzedaż ogółem
Bravo165 833179 630
Twist93 52484 712
Bravo Girl83 43480 916
Fun Club71 00480 890
13 Magazyn Nastolatki40 32641 727
Popcorn36 230-
Dziewczyna18 067-

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem, „Dziewczyna” i „Popcorn” ze słabszymi wynikami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl