SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie

W lipcu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych utrzymał się dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Fun Club”, a najwięcej straciło „Bravo Girl”.

„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 157 881 egz. W porównaniu do lipca 2012 roku pismo zanotowało spadek wynoszący 17,04 proc.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 10,05 proc. do poziomu 82 728 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 17,21 proc. do 77 083 egz.

Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadł „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,31 proc. i wyniosła 67 661 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

157 881

190 300

Fun Club

82 728

75 172

Twist

77 083

93 109

Bravo Girl

67 661

97 095


W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Twist” - było to 29,03 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

157 881

152 879

Fun Club

82 728

79 942

Twist

77 083

59 740

Bravo Girl

67 661

58 046

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl