Kampania marki Brita z Olgą Frycz pojawi się także na zagranicznych rynkach

Kampania produktów do filtrowania wody “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kampania marki Brita z Olgą Frycz pojawi się także na zagranicznych rynkach

Kampania “Brita. Lubię ją” z udziałem aktorki Olgi Frycz wystartowała w Polsce w połowie października. Bazuje na koncepcie zdrowego trybu życia, troski o własne samopoczucie oraz o środowisko naturalne, co wprost nawiązują do wartości marki.

- Granice zacierają się, gdy chodzi o tak podstawowe wartości, jak troska o dobro ludzi i planety, czy podejmowanie decyzji dobrych dla siebie i otoczenia. Produkty marki Brita wspierają w tym konsumentów. Jest to rzecz szczególnie istotna w dzisiejszych czasach, a także aktualna niezależnie od lokalnych trendów - tłumaczy Maja Kulikowska, dyrektor marketingu lokalnego oddziału firmy Brita.

To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki Brita.

- To wielka satysfakcja, kiedy uda się stworzyć koncept, który dobrze odpowiada nie tylko na potrzeby lokalne, ale sprawdza się na tak dojrzałych rynkach jak Niemcy, Francja czy Włochy -  komentuje Anna Koszur, dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem