SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Broker FM kontra RRM

- Dramat "Romeo i Julia" kończy się tragicznie - tak firma odniosła się do nowej propozycji reklamowej RRM, przedstawiając ofertę dla reklamodawców.

Od wtorku RRM, dom sprzedaży reklamowej m.in. Radia Zet i Radiostacji, wprowadził dwie nowe oferty handlowe - 'Romeo' i 'Julia'. W komunikacie poinformowano, że  'nowe oferty dają możliwość uzyskania największego zasięgu po bardzo niskich kosztach a  zasięg dzienny Zet Romeo jest wyższy o 21 proc. od zasięgu stacji konkurencyjnej'.

Wczoraj do nowej propozycji reklamowej RRM - w żartobliwym komunikacie - odniosła się firma Broker FM.

- Broker FM pragnie przypomnieć, że dramat "Romeo i Julia" kończy się tragicznie. W celu uniknięcia "Komedii omyłek" Broker FM proponuje tej jesieni kumulację zasięgów. Zasięg dzienny RMF FM jest wyższy o 25,3 %*, od zasięgu dziennego konkurencji, zaś udział w dziennym czasie słuchania jest wyższy o 35,5%**. Zatem kumulacja zasięgów to kumulacja korzyści.
Broker FM planując kampanie radiową, gwarantuje minimum o 1% wyższy zasięg 1+ niż konkurencyjne pakiety RRM-u m.in. Zet Romeo i Zet Julia. W przeciwieństwie do konkurencji zapewnia pełną swobodę planowania w obrębie pasm i dni w RMF FM, a także w innych stacjach radiowych będących w pakietach Broker FM.
Broker FM - jak zawsze - oferuje swoim klientom dobór stacji radiowych wg najlepszych parametrów kampanii dla wskazanej grupy celowej. Nowa oferta startuje 14 października i jest ważna do 6 stycznia 2006 roku (pełna oferta).
Broker FM jest przekonany, że pod koniec roku nikt nie zechce uczestniczyć w żadnym dramacie, pamiętając, że "Wszystko dobre, co się dobrze kończy" - czytamy w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.

Tymczasem, mimo że już mamy połowę miesiąca, ciągle nie doczekaliśmy danych z najnowszego badania radiowego "Radio Track" firmy SMG/KRC. Jak wynika z naszych informacji publikację wstrzymało Radio Zet, które w ostatnich miesiącach dość dramatycznie traci udziały w rynku.

* zasięg dzienny ogół osoby 15+ (poniedziałek-piątek) Radio Trak SMG/KRC fala czerwiec-sierpień 2005

** udział w dziennym czasie słuchania ogół osoby 15+ (poniedziałek-niedziela) Radio Trak SMG/KRC fala czerwiec-sierpień 2005

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Broker FM kontra RRM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl