SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Broń, Holokaust, ONR i abonament RTV - najgorsze reklamy z Chamletami

Po raz trzeci przyznano Chamlety - nagrody dla najgorszych w tym roku polskich reklam. Wyróżnione zostały m.in. spot serwisu Bron.pl, reklamy z kampanii społecznych pamięci o Holokauście i abonamentu RTV oraz plakaty ONR i Stowarzyszenia Zadruga.

Broń, Holokaust, ONR i abonament RTV - najgorsze reklamy z Chamletami

Zdobywców tegorocznych Chamletów ogłoszono w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, który wspólnie z wrocławskim oddziałem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej organizuje Festiwal Najgorszych Reklam. W tym roku zgłoszono do niego 429 projektów: 121 reklam telewizyjnych, 92 reklamy zewnętrzne, 54 reklamy prasowe, 89 reklamy społeczno-polityczne i 73 projekty communication design (czyli np. strategie komunikacyjne, projekty logo, broszury i layouty stron internetowych).

Najgorszym spotem telewizyjnym okazała się reklama sklepu z militariami Bron.pl.

Wśród reklam outdoorowych zwyciężył plakat promujący jelita naturalne Kodek.

Za najgorszą reklamę prasową uznano layout promujący Międzynarodowy Dzień Pamięci o Ofiarach Holokaustu.

W kategorii społeczno-politycznej wyróżniono spoty z prowadzonej na początku br. kampanii promującej płacenie abonamentu radiowo-telewizyjnego (przeczytaj więcej o tej akcji i obejrzyj wszystkie spoty).

Wśród projektów designowych za najgorsze uznano plakaty promujące ONR i Stowarzyszenie Zadruga

 

Chamlety przyznano w piątek podczas uroczystej gali, przy czym jak zwykle zdobywcy solidarnie nie odebrali nagród, mających formę statuetek ze zmiętego szarego papieru.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Broń, Holokaust, ONR i abonament RTV - najgorsze reklamy z Chamletami

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktoś
Te Chamlety można byłoby przyznać jeszcze kilku firmom więcej. Poziom reklamy obniża się z roku na rok. Przykre.
9 8
odpowiedź
User
olo
to jest rzeczywiscie beznadziejne, tej broni to chwilami nie widac, przypuszczam,
ze chciano zainteresowac nia panie, bo panowie to i tak sie interesuja bronia,
ta beczka :) to niewidomoco, co ona ma wspolnego z jelitami ? chodzi o wzdecia moze ?
a plakat z hansem powinien byc prawnie zakazany za promowanie faszyzmu
i symboliki faszystowskiej i za jego rozpowszechnianie 5 lat pozbawienia wolnosci dla autora i wydawcy, albo za nawolywanie do nienawisci do Niemcow.
a te nasze faszystowskie plakaty z mieczem i toporkiem na ramieniu jako
odpowiedz na niemiecka swastyka w 1936 roku, i niemieckie brunatne bojowki
ktorym przeciwstawiamy nasze bojowki :)) gole dup.y i lowelasow :))
buahaha
9 8
odpowiedź
User
abonament
W niezłym towarzystwie znalazły się spoty abonamentowe. Może ujawni się autor tej kreacji i decydent z TVP, który skierował do realizacji takiego gniota.Biuro Marketingu? Biuro Programowe? AUTOR, AUTOR
9 8
odpowiedź
User
BEZGRANICZNA GŁUPOTA
Zwiazek Pracodawców Mediów publicznych to pani Wiśniewska i panowie Braun i Siezieniewski. Kontrola NIk i tak ujawni, ile PLN wydano z kieszeni podatnika (tajne!) na epatowanie na s złotymi myślami Niemców i Francuzów w obronie tego komunistycznego haraczu.
8 9
odpowiedź
User
empiryk primus
ale plakat ONR-u jest super dowcipny. Widać żiri Cham-letów zabrakło poczucia (c)humoru...
8 8
odpowiedź