Brytyjczycy mniej zadowoleni z szerokopasmowego internetu

Brytyjscy internauci coraz częściej skarżą się na swoich dostawców.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie w sprawach, w jakich Brytyjczycy kontaktują się zfirmami, od których uzyskują dostęp do sieci, nad pytaniami oofertę przeważają skargi (w stosunku 52 do 48 procent) - informujeserwis BBC News, powołując się na dane firmy badawczej JDPower.

Z badania JD Power wynika, że brytyjscy użytkownicy czekająśrednio 17 minut na uzyskanie pomocy technicznej od dostawcyszerokopasmowego internetu, z którego usług korzystają.

W rankingu na najlepszą firmę oferującą dostęp do internetu wWielkiej Brytanii pod względem poziomu zadowolenia klientów,zwyciężyła Tiscali, uzyskując 668 na 1000 możliwych punktów. Nakolejnych miejscach znalazły się: Virgin Media (660 punktów), Sky(657), AOL (646), Orange (636), Pipex (634), Talk Talk (630) orazBT (626).

Z danych JD Power wynika również, że brytyjscy internauci zadostęp do szerokopasmowego internetu płacą średnio 21 funtówmiesięcznie - o 5 funtów mniej w porównaniu z zeszłym rokiem. Zkolei przeciętna prędkość internetu wzrosła w tym czasie z 3,5 do4,8 megabitów na sekundę.

źródło: BBCNews

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero