Brytyjczycy wydają w Europie najwięcej na zakupy online

Brytyjczycy wydają w internecie więcej pieniędzy niż mieszkańcy jakiegokolwiek innego europejskiego kraju.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez brytyjski instytut Centre for Retail Research (CRR) wynika, że w 2009 roku mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydali na zakupy online 38 miliardów funtów.

To prawie 1/3 wartości całego rynku e-commerce w Europie. Następne w kolejności były Niemcy (29,7 mld funtów) i Francja (22 mld funtów). Na szarym końcu znalazła się tymczasem Polska (2,2 mld funtów), wyprzedzona przez Finlandię (2,3 mld funtów) i Norwegię (2,9 miliarda funtów).

Wyliczenia instytutu pokazują, że statystyczny Brytyjczyk wydał w ubiegłym roku w sieci 1.102 funty. Internet stanowił blisko 10 proc. całego rynku sprzedaży na Wyspach, podczas gdy w Europie wskaźnik ten wyniósł 4,7 proc.

CRR prognozuje również, że w 2010 roku mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydadzą na zakupy online 42,7 miliarda funtów, czyli o 12,4 proc. więcej niż w roku 2009. Dla całej Europy prognozowany jest natomiast wzrost o 19,6 proc., do 152,8 miliarda funtów.

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu