SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

785 tys. widzów nowych odcinków „BrzydUli”

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w tym roku ogląda średnio 785 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypada lepiej od TV4, TV Puls i TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Julia Kamińska w serialu "BrzydUla", fot. TVN/Tomek Urbanek/East NewsArticle

Nowe odcinki „BrzydUli” Siódemka emituje w dni powszednie o godz. 20.00,  począwszy od 4 stycznia 2021 roku. Średnia widownia telenoweli do 22 stycznia wyniosła 785 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 5,31 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 15 stycznia. Śledziło go średnio 857 tys. osób.

Podczas nadawania „BrzydUli” Siódemka zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TV4, który ma 4,65 proc., trzecie miejsce należy do TV Puls (3,62 proc.), a czwarte - do TTV (1,62 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka zdecydowanie wygrywa ze swoimi konkurentami.

Telenowela ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

„BrzydUla” wróciła w październiku

„BrzydUla” to reaktywowana po 11 latach przerwy telenowela, którą w TVN7 oglądać można od 5 października 2020 roku. Jesienny sezon emitowany był do 18 grudnia ub.r. Śledziło go 871 tys. widzów (5,89 proc. udziału w 4+, 10,23 proc. w 16-49 i 8,43 proc. w 16-59).

Kontynuacja „BrzydUli” to autorski projekt Telewizji TVN, który nawiązuje do pierwowzoru - kolumbijskiego formatu „Yo soy Betty, la fea”.

W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.

Produkcji „BrzydUli”, na zlecenie TVN, podjęła się firma FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu, będącego rodzimą adaptacją kolumbijskiej telenoweli „Yo Soy Betty, La Fea”. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.

Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 785 tys. widzów nowych odcinków „BrzydUli”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Y
I nadal będzie spadać, bo odcinki są okropnie nudne.
odpowiedź
User
Adam023
Pytanie jakie wyniki na playerze, bo tam w piątek o 20 są udostępniane kolejne odcinki i z tego co mi wiadomo mnóstwo ludzi ogląda właśnie tam.
odpowiedź
User
Bartek
Omg... Nie wiem czy powiedzieć żonie że będzie 785 tys. odcinków :P... Już przy 75. zastanawiam się czy Ula w końcu porozmawia z Markiem, pewnie dalej nie... Biedna
odpowiedź