„BrzydUla” hitem TVN7. Nowe odcinki od stycznia

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w jesiennej ramówce oglądało średnio 871 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4, ale lepiej od TV Puls i TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„BrzydUla” hitem TVN7. Nowe odcinki od stycznia
Julia Kamińska na planie serialu „BrzydUla”; fot. TVN

Reaktywowana po 11 latach przerwy telenowela „BrzydUla” zadebiutowała w Siódemce w poniedziałek, 5 października br. Średnia widownia premierowych odcinków (wyemitowanych do 18 grudnia - w dni powszednie o godz. 20.00) wyniosła 871 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 5,89 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,43 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 5 października. Śledziło go średnio 1,10 mln osób.

grafika

Podczas nadawania jesiennych odcinków „BrzydUli” Siódemka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 7,26 proc., trzecie miejsce należało do TV Puls (3,71 proc.), a czwarte - do TTV (1,36 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka wygrała ze swoimi konkurentami.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „BrzydUli” w analizowanym okresie wyniosły 16,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„BrzydUlę” przedpremierowo oglądać można w ramach płatnej oferty player.pl. Pierwsze pięć odcinków zostało udostępnionych w piątek, 2 października o godz. 20.00. Tydzień później o tej samej porze pojawiły się odcinki 6-10.

Nowe odcinki od 4 stycznia

Aktualnie „BrzydUla” ma 2-tygodniową przerwę w emisji ze względu na okres świąteczno-noworoczny. Nowe odcinki telenoweli będzie można oglądać w dotychczasowym paśmie od poniedziałku, 4 stycznia 2021 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-odmowi-pannie-mlodej-tvn7-wyniki-ogladalnosci,7170457582065793a ##

W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.

Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję