Krzysztof Stanowski ambasadorem nowego bukmachera Fuksiarz

Na polski rynek zakładów wzajemnych wchodzi nowa marka Fuksiarz. Jej ambasadorem został dziennikarz sportowy i szef Grupy Weszło, Krzysztof Stanowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Stanowski ambasadorem nowego bukmachera Fuksiarz

Stanowski w ramach pierwszych działań reklamowych występuje w serii spotów promocyjnych bukmachera.

- Chcemy, aby Fuksiarz.pl był jakiś. Nie chcemy budzić kontrowersji za wszelką cenę, ale zależy nam na rozpoznawalności oraz dotarciu do szerokiego grona odbiorców. Zarówno cała Grupa Weszło, jak i Krzysztof Stanowski, znani są z nieszablonowego stylu. Jesteśmy przekonani, że jako bukmacher zyskamy na tej współpracy wizerunkowo. Nasza obecność na Weszło to nie tylko czerpanie z korzyści, jakie daje ten serwis. My także dołożymy swoją cegiełkę do rozwoju Grupy Weszło. Posiadamy w zespole wielu specjalistów z różnych dziedzin i jestem głęboko przekonany, że będziemy w stanie wypracować efekt unikalnej synergii w świecie sportu i gamblingu - podkreśla Marcin Szpalerski, CEO Fuksiarz.

Fuksiarz debiutuje na polskim rynku bukmacherskim

Z oferty nowego polskiego bukmachera można skorzystać na jego oficjalnej stronie internetowe Fuksiarz.pl. Bukmacher na razie posiada wyłącznie stronę internetową wraz z wersją mobilną. W planach znajduje się również własną aplikację mobilną Fuksiarz na urządzenia z oprogramowaniem iOS i Android.

9 grudnia 2020 r. bukmacher Fuksiarz otrzymał od Ministra Finansów zezwolenie na organizację zakładów bukmacherskich przez internet. Z początkiem kwietnia wystartowała jego strona internetowa, gdzie znajdziemy profesjonalną ofertę zakładów sportowych. Marka Fuksiarz należy do spółki Bukmacherska, której prezesem zarządu jest Marcin Szpalerski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"