SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burda Media Polska zamiast HFBP

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmieniło nazwę na Burda Media Polska Sp. z o.o. To efekt przejęcia 100 proc. udziałów w firmie przez niemiecką spółkę Burda Verlag Osteuropa GmbH, należącą do Hubert Burda Media.

Burda Media Polska zamiast HFBP

Negocjacje między koncernem Lagardere Active Media (dotychczasowym właścicielem 49 proc. udziałów w HFBP) a Burda Verlag Osteuropa GmbH w sprawie przeniesienia udziałów zostały zakończone już pod koniec roku 2007. Transakcja była spowodowana wprowadzeniem nowej międzynarodowej strategii Lagardere Active Media, która zakłada rozwój modeli licencyjnych z silnymi partnerami. W taki sposób Burda i Lagardere współpracują ze sobą już w wielu krajach Europy Środkowej.

Burda Media Polska wydaje następujące czasopisma: "Elle", "Elle Decoration", "Samo Zdrowie", "Burda", "Dobre Rady", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis!", "Mój Piękny Dom", "Mój Piękny Ogród", "Chip" oraz przygotowuje dwa nowe projekty "Top Gear" oraz "In Style".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska zamiast HFBP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl