Burda odświeża magazyn „Samo zdrowie”​. Nowa makieta i rubryki

W sprzedaży pojawiło się listopadowo-grudniowe wydanie magazynu „Samo zdrowie” (Burda Media Polska) z aktorką Mariettą Żukowską na okładce. Wydawca odświeżył pismo, zmieniając m.in. makietę i układ działów.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Burda odświeża magazyn „Samo zdrowie”​. Nowa makieta i rubryki

Dwutygodnik zyskał odświeżoną makietę, nowe rubryki, przejrzysty układ działów i nowoczesną typografię. Dla czytelników przygotowano sześć nowych sekcji tematycznych, które łączą holistyczne podejście do życia: „Bądź zdrowa”, „Żyj naturalnie”, „Jedz mądrze”, „Jesteś́ piękna”, „Ćwicz z radością” i „Zaopiekuj się̨ sobą̨”.

Dodatkowo w każdym wydaniu czytelnicy znajdą szczegółowe informacje na temat konkretnych problemów zdrowotnych. Od tego wydania na łamach „Samego zdrowia” pojawi się jeszcze więcej ekspertów, m.in. Anna Makowska, Katarzyna Błażejewska-Stuhr oraz Celestyna Osiak.

Redaktorem naczelnym „Samego zdrowia” jest Agnieszka Wierzbicka. Cena dwumiesięcznika pozostaje bez zmian i wynosi 6,99 zł. Wydawca nie podaje nakładu pisma.

- Chcemy promować naturalność, kontakt z naturą, spokój umysłu, życzliwe myślenie o człowieku i akceptację siebie. Będziemy namawiać gwiazdy, by pojawiały się bez retuszu nie tylko w środku magazynu, ale przede wszystkim na okładce. Naszym obowiązkiem jest pokazywanie świata w jego naturalnych barwach - wyjaśnia Agnieszka Wierzbicka.

Sprzedaż magazynu po zmianach wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży, w internecie, outdoor oraz autopromocja w tytułach i serwisach Burdy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta