SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burda stawia na media cyfrowe. Jowita Michalska szefem marketingu

Wydawnictwo Burda Internatonal utworzyło stanowisko chief marketing officera na Polskę i Czechy. Objęła je Jowita Michalska.

Article

Jak podano w komunikacie, Jowita Michalska będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie firmy przez proces digitalizacji i poszukiwania nowych modeli biznesowych.

Jowita Michalska to manager z prawie 20-letnim doświadczeniem na rynku strategii biznesowej, marketingu i mediów. Przez ostatnio półtora roku była prezesem firmy doradczej TechFuture. Obecnie jest również dyrektorem zarządzającym fundacji FSCD.

Wcześniej Michalska była doradcą prezesa zarządu i dyrektora marketingu Polskiej Grupy Energetycznej, marketing communcation directorem w Polkomtelu i client service directorem w agencji reklamowej G7.

Burda International Polska ma w portfolio ponad 40 magazynów prasowych i około 20 serwisów internetowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burda stawia na media cyfrowe. Jowita Michalska szefem marketingu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lid
I na pewno sie to uda....
8 8
odpowiedź
User
Jaka
No i co Pani zbudowała czy udowodniła? Błahaha. NIC
8 8
odpowiedź
User
monika
I gdzie ta cyfryzacja z Burdzie? Bo nie widzę jakoś. Pół roku to wystarczająco długo , aby wypuścić chociaż jeden projekt...
9 9
odpowiedź
User
kaska
na początek może warto podpiąć jakieś urle pod stronę Burda? podpowiadam - chodzi o to, aby nie wyświetlał się błąd 404 gdy user kliknie a jakąś z zakładek burda polska,
8 8
odpowiedź