Burda wprowadza trzy tytuły dostępne tylko w salonach Empik

Burda International Poland wprowadza do sieci Empik trzy nowe wydawnictwa sygnowane przez magazyn „Burda”: „Burda Archiwum”, „Burda” z miarką krawiecką oraz „Wykroje Burda”. - W tym roku stawiamy na bezpośredni dialog z czytelniczkami, fankami szycia. Spotykamy się z nimi, rozmawiamy o tym, co chciałyby znaleźć w magazynie, a potem tworzymy produkty, które spełniają te oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Magdalena Kieferling, szefowa komunikacji w tym wydawnictwie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burda wprowadza trzy tytuły dostępne tylko w salonach Empik

W ramach współpracy Burdy z siecią Empik w jej salonach dostępne są 3 tytuły.

„Burda Archiwum” w cenie 19,99 zł dostępna jest w sprzedaży do 4 lipca br. Jest to pakiet losowo wybieranych dwóch wydań archiwalnych - jest ich 5 rodzajów do wyboru - różnią się bazowym wydaniem specjalnym (Moda dla Dzieci, Duże Jest Piękne, Crafty, Burda Patchwork i Vintage) oraz drugiego magazynu - jednego z numerów wiosennych i letnich, z lat 2012-2017.

„Burda” 5/2018 z miarką krawiecką w cenie 29,99 zł sprzedawana będzie jako bieżący numer. Wydawca po raz pierwszy dołączył oryginalną miarkę Burdy służącą do zdejmowania miar.

Tytuł „Wykroje Burda” w cenie 22,99 zł sprzedawany będzie do 26 lipca br. W ramach współpracy z Empikiem pojedyncze wykroje Burdy z najnowszego katalogu Wiosna/Lato 2018 są dostępne w 30 wybranych salonach Empik w Polsce.

Tytuły dostępne są jedynie w salonach Empiku, w punktach dystrybucji prasy pozostałych kolporterów nie będą sprzedawane. - Empik jest jednym z naszych kluczowych partnerów biznesowych - realizowaliśmy z nim i będziemy realizować wiele podobnych inicjatyw, co w żaden sposób nie wyklucza naszej współpracy z innymi - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Kieferling odpowiadając na pytanie, dlaczego te wydawnictwa są tak wąsko dystrybuowane.

Nie zdradza, kto był pomysłodawcą tego projektu, nie ujawnia też nakładu tytułów. - Celem naszych działań jest budowanie długofalowych relacji z czytelnikami i wychodzenie naprzeciw ich potrzebom poprzez proponowanie im nowych, atrakcyjnych produktów. W tym roku magazyn „Burda” stawia na bezpośredni dialog z czytelniczkami, fankami szycia. Spotykamy się z nimi, rozmawiamy o tym, co chciałyby znaleźć w magazynie, a potem tworzymy produkty, które spełniają te oczekiwania - wyjaśnia cel podjętych działań szefowa komunikacji wydawnictwa.

Promocja tego wspólnego projektu z Empikiem prowadzona jest głównie w internecie - w kanałach należących do Burda International Poland (burda.pl, strony www tytułów należących do wydawnictwa, na fan page'ach magazynów na Facebooku) oraz poprzez bezpośrednie spotkania z czytelnikami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?