Burda wydaje magazyn „Claudia Apetyt”

„Claudia Apetyt” to nowy magazyn kulinarny wydawnictwa Burda International Polska. Dwumiesięcznik, który zadebiutuje na rynku w piątek 19 września br., kierowany będzie do pasjonatów gotowania i osób zainteresowanych zdrowym stylem życia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Burda wydaje magazyn „Claudia Apetyt”

W magazynie firmowanym marką miesięcznika „Claudia” znajdą się m.in. takie działy jak „Dania na każdy dzień” (łatwe przepisy dla zapracowanych), “Dania na weekend” (przepisy na eleganckie potrawy) czy „Sezon” (przepisy na danie sezonowe). Tytuł ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. Jego redaktor prowadzącą została Katarzyna Błońska.

Pierwsze wydanie pisma „Claudia Apetyt” wspiera kampania promocyjna w magazynach i serwisach internetowych należących do Burda International Polska, w punktach sprzedaży HDS, a także działania w mediach społecznościowych oraz akcje mailingowe.

grafika

„Claudia Apetyt” pojawi się także w wersji na tablety i w formie e-wydania. Wraz z pojawieniem się drugiego numeru ruszy zaś strona internetowa Apetytonline.pl.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Claudia” w I półroczu br. wyniosła 211 533 egz. (zobacz wyniki wszystkich miesięczników poradnikowych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu