Burger King przypomina o ochronie skóry przed poparzeniem słonecznym i rozdaje "grillowane" tatuaże

Burger King w Belgii rozpoczął kampanię, w której przypomina o zabezpieczaniu skóry przed oparzeniem słonecznym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger King przypomina o ochronie skóry przed poparzeniem słonecznym i rozdaje "grillowane" tatuaże

Kampania Burger Kinga w Belgii prowadzona jest pod hasłem „Ciesz się latem jak król. Nie żartuj ze swojej skóry”. Jej celem jest przypomnienie o konieczności zabezpieczania skóry przed słońcem.

Marka chce swoją akcją uświadamiać ludzi na temat zagrożeń, jakie może przynieść nadmierna ekspozycja ciała na promienie słoneczne. Dlatego też Burger King do każdego zestawu King Junior dołącza zmywalne „grillowane tatuaże”.

Ale to nie są zwykłe tatuaże - niosą określone przesłanie. Umieszczono na nich flagowy produkt marki, czyli burgera. pod nim umieszczono napis „Grillowany na mocnym ogniu jest lepszy”.

Gdy tatuaż zostanie wystawiony na bezpośrednie działanie słońca, ukaże się dodatkowy napis informujący: „Ale Ty nie jesteś Whopperem. Chroń swoją skórę”.

Tak właśnie marka chce przypomnieć osobie, która ma jej tatuaż, by odpowiednio zabezpieczała skórę przed szkodliwym promieniowaniem. 

Dodatkowo w wybranych restauracjach Burger Kinga można skorzystać z dozowników z kremem z filtrem, którym należy nasmarować skórę.

Autorem kampanii jest agencja Buzzman. Działania reklamowe prowadzone są w restauracjach Burger King w Belgii oraz w mediach społecznościowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]