SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King w reklamie przeciw upiornym clownom i urodzinom w McDonald's

Burger King w kampanii "Clown-Free Birthday" zwraca uwagę, że clowny dla wielu maluchów nie są kimś zabawnym, a wręcz przerażającym. Przy okazji, kolejny raz dostaje się konkurencyjnej sieci McDonald's.

Na kampanię "Clown-Free Birthday" składa się cykl plakatów, na których widać clowny z dziećmi. Maluchom daleko jednak do radosnego nastroju - są zlęknione, zaniepokojone, płaczą i wyrywają się "miłym" towarzyszom. Marka zwraca uwagę, że zamawiany często na urodzinowe przyjęcia clown może wyrządzić dzieciom psychiczną krzywdę, zamiast stanowić integracyjną atrakcję imprezy.

"Urodziny powinny być szczęśliwe" - głosi slogan akcji. Burger King promuje tym samym własną ofertę przyjęć urodzinowych w swoich lokalach, w domyśle bez clownów. To bezpośredni przytyk w stronę konkurencji - symbolem sieci McDonald's stał się roześmiany clown Ronald McDonald.

Akcję przygotowała hiszpańska agencja LOLA MullenLowe.

Jak pokazują badania przeprowadzone w USA przez Vox, aż 42 proc. dorosłych Amerykanów boi się clownów. Na liście największych fobii jest druga, wyprzedzając terrorystów czy zmiany klimatu. 

Dołącz do dyskusji: Burger King w reklamie przeciw upiornym clownom i urodzinom w McDonald's

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
My za to uwielbiamy. Wystarczy spojrzec na wyniki wyborów
odpowiedź