WPP łączy agencje Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe

Koncern WPP łączy swoje dwie agencje public relations - Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe. Po scaleniu firma będzie działać pod nazwą Burson Cohn & Wolfe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WPP łączy agencje Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe
Donna Imperato, dyrektor generalna Burson Cohn & Wolf

Dyrektor generalną połączonych firm będzie Donna Imperato, dotychczasowa prezes Cohn & Wolfe. CEO Burson-Marsteller, Don Baer, będzie pełnić funkcję prezesa (chairman).

Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe zatrudniają łącznie ponad 4 tysiące pracowników w 42 krajach. Cohn & Wolfe ma swój polski oddział, agencją stowarzyszoną z Burson-Marsteller jest Solski Communications.

Koncern WPP ma w swoim portfolio agencje public relations Hill+Knowlton, Ogilvy PR, Finsbury, Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję