SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Business Insider zyskał więcej niż Money.pl, Rp.pl i Infor ze spadkami (TOP10 serwisów biznesowo-prawnych)

Money.pl pozostaje zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o tematyce biznesowo-prawnej, przy czym osiągnął mniejszy wzrost niż Business Insider Polska. Mocno w górę poszła odwiedzalność Biznesinfo.pl, natomiast spore spadki zanotowały Rp.pl, Infor.pl oraz sekcja WP.pl o biznesie i prawie.

Article

Jak pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl, w sierpniu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 7,84 mln użytkowników, czyli 28,8 proc. wszystkich internautów Polsce. Wykonali na stronie 66,29 mln odsłon, każdy średnio 8,5.

Money.pl w każdej z tych statystyk osiągnął najlepsze wyniki wśród witryn o tematyce biznesowo-prawnej. Na Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) 6,5 mln internautów wykonało 40,27 mln odsłon, a na Biznesinfo (Grupa Iberion) 4,4 mln odwiedzających wygenerowało 32,96 mln odsłon.

Dwa serwisy zanotowały po nieco ponad 20 mln odsłon. W sekcji WP.pl o biznesie i prawie 4,07 mln internautów wykonało 20,86 mln odsłon, a w analogicznym dziale Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 3,7 mln odwiedzających wygenerowało 24,61 mln odsłon.

W zestawieniu są jeszcze sekcje biznesowo-prawne dwóch innych portali ogólnotematycznych. Na Gazeta.pl (Agora) taki dział miał 3,85 mln użytkowników i 14,95 mln odsłon, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 3,63 mln odwiedzających i 11,97 mln odsłon.

Z kolei na Infor.pl (Infor Biznes) 3,88 mln internautów wykonało 12,63 mln odsłon, a na Rp.pl (Gremi Media) 2,98 mln użytkowników wygenerowało 14,84 mln odsłon.

Rok do roku Money.pl zyskał 878,1 tys. użytkowników (12,6 proc.) i 8,36 mln odsłon (14,4 proc.). Business Insider Polska osiągnął wzrost o 1,62 mln odwiedzających (33,1 proc.) i 11,5 mln odsłon (40 proc.), dzięki czemu w obu statystykach zbliżył się do liderującej witryny.

W górę wystrzeliły wyniki Biznesinfo.pl (Iberion), który został uruchomiony w połowie ub.r. i początkowo w badaniu Gemius/PBI nie był audytowany. Liczba użytkowników witryny wzrosła ponad trzykrotnie (z 1,32 do 4,4 mln), a liczba odsłon - prawie 12-krotnie (z 2,78 do 32,96 mln zł).

W dziale biznesowo-prawnym na Gazeta.pl (Agora) przybyło 1,1 mln internautów (40 proc.) i 2,9 mln odsłon (24 proc.), na Interii - 1,77 mln użytkowników (91,3 proc.) i 6,83 mln odsłon (38,4 proc.), a na Fakt.pl - 775,7 tys. użytkowników (27,1 proc.) i 3,13 mln odsłon (35,4 proc.).

Z drugiej strony Rp.pl zanotowała spadek o 1,11 mln użytkowników (27,2 proc.) i 4,44 mln odsłon (23 proc.), dział biznesowo-prawny WP.pl - o 215,6 tys. użytkowników (5 proc.) i 1,97 mln odsłon (8,6 proc.), a Infor.pl - o 300,8 tys. odwiedzających (7,2 proc.) i 2,97 mln odsłon (19 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Business Insider zyskał więcej niż Money.pl, Rp.pl i Infor ze spadkami (TOP10 serwisów biznesowo-prawnych)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katarzyna
Hm, dlaczego pisany na zamówienie reklamodawców content marketing RP.pl traci czytelników? Połapali się, czy jak ?
odpowiedź
User
ktoś
a dlaczego w zestawianiu nie ma Pulsu Biznesu, Bankiera, Gazety Prawnej?
odpowiedź
User
Maciejka
a dlaczego w zestawianiu nie ma Pulsu Biznesu, Bankiera, Gazety Prawnej?

Bo normalne serwisy są wypychane przez kreatury typu biznesinfo.pl, czyli content "nie do wiary" od pikio.pl
odpowiedź