BusinessClick przenosi dział sprzedaży do Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska oraz BusinessClick zdecydowały się połączyć działy sprzedaży. Firma ma pełnić funkcję doradczą w obszarze performance, zapewniać prowadzenie kampanii na powierzchniach WP Media oraz wydawców zewnętrznych.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
BusinessClick przenosi dział sprzedaży do Wirtualnej Polski

Połączenie dwóch podmiotów i włączenie firmy BusinessClick do Wirtualnej Polski ma pozwolić na wykorzystanie jednego systemu i danych o użytkownikach dostępnych w ramach holdingu Wirtualnej Polski. W ten sposób klienci, którzy zamówią kampanię performance będą mogli zrealizować ją z jednym zespołem sprzedażowym WP. Zyskają także dostęp do większego zasięgu wśród polskich internautów i bazy mailingowej.

Beata Szczepańska, dyrektor sprzedaży performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce tłumaczy, że celem tego działania jest „zwiększenie efektywności kampanii performance i stworzenie dedykowanego zespołu, wspierającego klientów w działaniach efektywnościowych”.

Po połączeniu podmiotów w ofercie znalazło się więcej formatów performance, które wspomagają decyzje konsumentów. Należą do nich m.in. kreacje  tekstowo-graficzne. Zmiany objęły również raportowanie, poszerzono informacje dotyczące konwersji wspomaganych i atrybucji, a wszystkie działania standardowo rozliczane będą w modelach efektywnościowych.

Beata Szczepańska przekazała Wirtualnemedia.pl, że włączenie BusinessClick do Wirtualnej Polski nie jest związane z jakąkolwiek decyzją o redukcji zatrudnienia.

- Osoby z BusinessClicka przeszły do zespołu Performance WP, plus dodatkowo stworzyliśmy nowa strukturę wspierającą sprzedaż Performance Strategist Manager. To wzmocnienie zespołu performance - zapewnia.

BusinessClick to sieć specjalizująca się w precyzyjnej emisji reklam, która w portfolio Grupy WP znajduje się od 2014 roku. W ciągu 2018 roku zespół zrealizował 1300 kampanii performance dla ponad 270 klientów. Zmiany nie obejmują pozostałych działów firmy, w tym zespołów współpracujących z wydawcami i partnerami zewnętrznymi.

W trzech kwartałach 2018 r. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 20,1 proc. do 393,8 mln zł oraz 49,4 mln zł zysku netto (wobec 30,3 mln zł rok wcześniej). W segmencie internetowym, stanowiącym zdecydowaną większość jej działalności, przychody sprzedażowe zwiększyły się rok do roku o 18,5 proc. do 383,1 mln zł, wpływy gotówkowe - o 22,4 proc. do 367,1 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - o 21,5 proc. do 127,3 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski