„Cafe piosenka” - Ryszard Makowski śpiewa i rozmawia z muzykami w nowym programie w TVP3

W paśmie wspólnym TVP3 od marca jest emitowany program „Cafe piosenka”, w którym głównym gospodarzem jest Ryszard Makowski, artysta kabaretowy, który jako publicysta jest związany z mediami Fratrii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Cafe piosenka” - Ryszard Makowski śpiewa i rozmawia z muzykami w nowym programie w TVP3
Ryszard Makowski w „Cafe piosenka”, fot. TVP3

W „Cafe piosenka” Ryszard Makowski rozmawia z wykonawcami muzycznymi - zarówno z dawnych lat, jak i obecnymi. Dotychczas w programie gościli m.in. Romuald Lipko, Danuta Błażejczyk, zespół Zouzy i Michał Sołtan.

Ponadto Makowski na początku każdego odcinka wspólnie z Bartoszem Miecznikowskim wykonuje piosenkę, a na końcu razem z nim rozmawia o goszczącym artyście.

Program jest emitowany w niedzielę o godz. 17:00 w paśmie wspólnym TVP3.

Na początku kwietnia Ryszard Makowski poinformował, że nagrano już 43 odcinki „Cafe piosenka”.

Makowski w „Studiu YaYo” w TVP3 Warszawa

Ryszard Makowski od ponad sześciu lat jest publicystą tygodnika „Sieci” (wcześniej działającego też pod nazwą „W Sieci”). Ponadto współpracuje ze związanymi z tym pismem portale wPolityce.pl, a od stycznia ub.r. prowadzi pasmo publicystyczne w Telewizji wPolsce.pl.

Od czerwca do grudnia 2016 roku współpracował z TVP3 Warszawa - razem z Pawłem Dłużewskim prowadził satyryczne „Studio YaYo”. Program był krytykowany przez wielu jako tandetny, spadł z anteny wskutek oszczędności.

W latach 1989-2001 Makowski był członkiem Kabaretu OT.TO, gościnnie występował też z Kabaretem Pod Egidą. W latach 2003-2008 był dyrektorem Domu Kultury Praga w Warszawie. Napisał dwie powieści.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol