Całkowite Zanurzenie z Berlitzem

Berlitz Polska rozpoczął kampanię reklamową - Total Immersion® (Całkowite Zanurzenie), ekskluzywnego programu językowego

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przekaz kampanii podkreśla to, co unikatowe w Total Immersion®, czyli błyskawiczne efekty nauki języka obcego, najwyższą jakość, a także komfort i prestiż.

Kampania adresowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej oraz właścicieli firm. Wszystkich tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na długotrwały proces uczenia się, są pod presją czasu i lubią wyzwania. Z powodów zawodowych lub prywatnych niemal natychmiast musza poznać nowy język lub podnieść poziom znajomości języka obcego, który już znają.

Kampania obejmuje przede wszystkim magazyny: Wprost, Forbes, Manager Magazin, Businessman Magazine, Poland Monthly. Przewidziane są także działania z zakresu direct marketingu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?