SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ zmienia identyfikację wizualną

Stacja Canal+ zaprezentowała na swoim rodzimym rynku nową identyfikację wizualną, której najmocniejszym elementem będzie "ruchome logo".

Article

Koncept "ruchomego logo" Canal+ ma być zapowiedzią powrotu do dawnego stylu typografii stosowanego w identyfikacji wizualnej nadawcy. Nowe logo ma być wdrożone zarówno na antenie, jak i do komunikacji w świecie cyfrowym.

Do makiety wizualizacji projektu logo o długości 4 metrów. użyto 2000 diod LED. Inscenizację ożywiła również muzyka grana przez orkiestrę symfoniczną Seine Musicale.

Nowa identyfikacja służy podkreśleniu pluralistycznego charakteru Canal+ i jej bogatej oferty. Ma wyrażać także siłę i wyjątkowość marki.

Projekt logo powstał we francuskim oddziale Canal+. Ma być na razie stosowany tylko we Francji.

Przedstawiciele polskiego oddziału nadawcy nie odpowiedzieli na pytania portalu Wirtualnemedia.pl, czy nowa identyfikacja będzie wdrożona także na naszym rynku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Canal+ zmienia identyfikację wizualną

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
Ładne, polska nadal pozostanie w stylu jarmarczno-bazarowym?
odpowiedź
User
koo
Polska oprawa z okazji 25-lecia znacznie fajniejsza.
odpowiedź
User
C+
Polska oprawa CANAL+ od 2015 jest lepsza od tych francuskich opraw.
odpowiedź