Cannes Lions: Srebrny Lew i kolejna nominacja dla McCann Poland i Mastercard

Kampania „Public Money ATM”, stworzona przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła Srebrnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Dodatkowo projekt “Inclusive by Design” otrzymał nominację w kategorii Sustainable Development Goals.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cannes Lions: Srebrny Lew i kolejna nominacja dla McCann Poland i Mastercard
McCann zdobywa Srebrnego Lwa na Cannes Lions

McCann Poland i Mastercard zdobyły Lwa w kategorii Direct Lions: Large-Scale Media za projekt, który w nowatorski sposób wykorzystuje technologię do wzmacniania zaangażowania obywatelskiego. „Public Money ATM” przekształca znane wszystkim bankomaty w łatwe w obsłudze punkty do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego

Rozwiązanie wdrożono w Ełku w 2024 roku. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi – głosowaniu kartą i kilkoma kliknięciami – niemal co trzeci głos został oddany właśnie za pośrednictwem bankomatu. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz zaplanowana jest jego ekspansja na kolejne miasta w Polsce. 

Dodatkowo kampania „Inclusive by Design” otrzymała kolejną nominację – tym razem w kategorii Sustainable Development Goals – co wzmacnia obecność McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji festiwalu. 

McCann Poland i Mastercard walczą w Cannes

Dotychczas McCann Poland i Mastercard mają na koncie łącznie osiem nominacji – trzy dla „Inclusive by Design” oraz pięć dla kampanii „Public Money ATM” – z których jedna już zdobyła Srebrnego Lwa.

Wśród nominowanych do tegorocznych canneńskich Lwów jest też inna polska agencja - DDB Warszawa. Jej aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala ma na koncie 13 nominacji i 3 Lwy: Srebrnego i dwa Brązowe. 

Przypominamy - nagrodzone kampanie, insighty, trendy omówimy podczas wyjątkowego wydarzenia – bezpłatnego webinaru „Cannes Lions Breakfast Wirtualnie”, organizowanego wspólnie przez Wirtualnemedia.pl oraz agencję 24/7Communication. Start w środę 25 czerwca o godzinie 11:00. Link do zapisów TUTAJ.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów