Cannes Lions: kolejne nagrody dla agencji z Polski

Agencja DDB Warszawa zdobyła Złotego Lwa za kampanię dla McDonald's Polska, a McCann Poland - Srebrnego Lwa za aktywację dla Mastercard na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Polskie agencje mają łącznie na koncie 6 nagród.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cannes Lions: kolejne nagrody dla agencji z Polski

Projekt „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala otrzymał Złotego Lwa w kategorii Brand Experience: Customer Retail/In-store Experience. 

Na potrzeby tej akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę. Tutaj też nakręcono spot reklamowy, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Obsługą mediową kampanii zajmowała się agencja OMD. 

DDB Warszawa za tę aktywację ma łącznie 13 nominacji na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Dotychczas zdobyła już trzy Lwy: Srebrnego i Dwa Brązowe. 

Srebro dla McCann i Mastercard

Kampania „Public Money ATM”, stworzona przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła drugiego Srebrnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Projekt nagrodzono w kategorii Brand Experience & Activation / Digital Installation. 

„Public Money ATM” to projekt, który w nowatorski sposób wykorzystuje technologię do wzmacniania zaangażowania obywatelskiego. Przekształca znane wszystkim bankomaty w łatwe w obsłudze punkty do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego

Rozwiązanie wdrożono w Ełku w 2024 roku. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi – głosowaniu kartą i kilkoma kliknięciami – niemal co trzeci głos został oddany właśnie za pośrednictwem bankomatu. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz zaplanowana jest jego ekspansja na kolejne miasta w Polsce. 

Wcześniej “Public Money ATM” zdobył Srebrnego Lwa w kategorii Direct Lions: Large-Scale Media. Dotychczas McCann Poland i Mastercard mają na koncie łącznie osiem nominacji – trzy dla „Inclusive by Design” oraz pięć dla kampanii „Public Money ATM”.

Przypominamy - nagrodzone kampanie, insighty, trendy omówimy podczas wyjątkowego wydarzenia – bezpłatnego webinaru „Cannes Lions Breakfast Wirtualnie”, organizowanego wspólnie przez Wirtualnemedia.pl oraz agencję 24/7Communication. Start w środę 25 czerwca o godzinie 11:00. Link do zapisów TUTAJ.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu