SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat dla Arla Foods

Dom mediowy Carat zachował paneuropejski budżet medialny koncernu mleczarskiego Arla Foods.

W rozpoczętym w kwietniu tego roku przetargu Carat pokonał domy mediowe Mediacom i MEC. Wartość budżetu szacuje się na około 118 milionów euro.

Carat będzie na 11 europejskich rynkach, na których działa Arla Foods, nadal odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla takich należących do firmy marek jak Arla Apetina, Lurpak czy Castello.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carat dla Arla Foods

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl