SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carat Polska kupuje media dla Selgros Cash&Carry

Dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) pracuje dla Transgourmet Polska. Planuje i kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.

Article

Carat Polska rozpoczął współpracę z Selgros Cash&Carry, ogólnopolską siecią marketów, oferującą zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz dla klientów detalicznych. Firma posiada w Polsce 18 oddziałów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego klienta w zakresie planowania oraz kupowania kampanii telewizyjnych.

-Carat w trakcie procesu porównania ofert wykazał się zrozumieniem specyfiki naszego biznesu oraz przekonał nas, że potrafi znajdować rozwiązania umożliwiające realizację kampanii zgodnych z naszymi oczekiwaniami - powiedział Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Transgourmet Polska.

Dom mediowy Carat został wybrany do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.  Firma nie ujawnia liczby i nazw pozostałych agencji mediowych, których oferty porównywała.

Wcześniej planowaniem i zakupem mediów dla Selgros Cash&Carry zajmował się dom mediowy MediaVest (obecnie Spark Foundry), należący do Publicis Media. Wiosną ub.r. przejął budżet tego klienta od MullenLowe MediaHub.

Za kreację reklam do jednej z ostatniej kampanii Selgrosu, promującej ofertę owoców i warzyw odpowiadała agencja Life on Mars (Brand New Galaxy).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carat Polska kupuje media dla Selgros Cash&Carry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Haha
Powodzenia! Przyda się z pewnością. :)
8 8
odpowiedź