Cargill nowym klientem agencji Neuron PR

Agencja public relations Neuron opracuje i zrealizuje dla firmy Cargill kampanię wprowadzającą nowy produkt na polski rynek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy Neuron będzie informować wybranych adresatów kampanii o walorach prozdrowotnych nowego produktu wprowadzanego na rynek przez firmę Cargill. Agencja odpowiedzialna będzie także za przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obejmującej media branżowe oraz platformy reklamowe online.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/neuron-pr-bedzie-wspierac-stowarzyszenie-twoja-sprawa ##

Za realizację zadań odpowiada Marta Adamska oraz Grażyna Stec. Agencja została wybrana w trybie przeglądu ofert przeprowadzonego przez klienta.

Cargill to globalne przedsiębiorstwo, obecne w 70 krajach na całym świecie. Oferuje usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day