Carlsberg: nagrody do zdrapania dla klientów Sphinx i WOOK

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna organizowana przez Carslberg, w której do wygrania są tysiące nagród.

km
km
Udostępnij artykuł:

By wziąć udział w promocji i otrzymać gwarantującą wygraną zdrapkę, należy zakupić jednorazowo przynajmniej trzy piwa marki Carlsberg o pojemności 0,5 litra w restauracji Sphinx lub WOOK.

Do wygrania są 24 telewizory marki Sharp z 42-calowym ekranem, blisko 50 tys. piw Carlsberg o pojemności 0,3 litra oraz 16 nagród specjalnych.

grafika

Promocja przeznaczona jest dla osób pełnoletnich i obowiązuje na terenie całej Polski. Akcja potrwa od 1 września do 31 października 2011 r. lub do wyczerpania zdrapek. Szczegółowe warunki promocji znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie organizatora oraz w restauracjach Sphinx i WOOK.

Akcja Carlsberga będzie promowana na materiałach BTL w restauracjach, w serwisie Facebook i na stronie www.sphinx.pl a także za pomocą mailingu do klientów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day