SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Act For Food” w kampanii żywności w Carrefour (wideo)

Carrefour Polska zaczyna polską odsłonę międzynarodowej kampanii „Act For Food”. Podkreśla ona zmiany wprowadzone w tej sieci hipermarketów w celu poprawy jakości żywności.

Spot z kampanii informuje, że w ramach globalnej inicjatywy „Act For Food” w hipermarketów Carrefour zostaną wycofane jajka z chowu klatkowego oraz poszerzana jeso oferta zdrowej żywności. Reklama podkreśla, że są to „konkretne działania, by jeść lepiej”.

Carrefour Polska wiosną br. zaprezentował założenia swojej transformacji w zakresie oferty żywnościowej. Firma zapowiedziała wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018, demokratyzację żywności bio, promocję produktów lokalnych i regionalnych, długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne oraz mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów.

Jednocześnie sieć marketów podpisała swoje pierwsze w Polsce kontrakty farmerskie z następującymi producentami: Agrohurt, Grono, Fruit, Szpargrol, Olbromski, Natureza i Farma Świętokrzyska. Umowy dotyczą dostarczania warzyw i owoców.

Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet oraz same hipermarkety Carrefour.

W Polsce za obsługę marketingową Carrefoura odpowiadają agencja Saatchi&Saatchi IS oraz domy mediowe Arena Media i K2 Media. Od pond dwóch lat w większości kampanii sieci występuje Napoleon grany przez Jacka Braciaka.

Według danych Kantar Media w pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe Carrefour Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 41,27 mln zł, o 10,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Act For Food” w kampanii żywności w Carrefour (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl