SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci

Sieć hipermarketów Carrefour wprowadziła w Polsce w ramach pilotażu nową platformę e-commerce o nazwie Marketplace. Dzięki niej klienci mogą kupować online towary niedostępne w stacjonarnych sklepach Carrefoura, a w przyszłości także produkty oferowane przez zewnętrznych producentów.

Article

Marketplace zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy.

Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace będą mogli wybierać między dostawą kurierską a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect.

Zgodnie z zapowiedzią opcja click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców.

Carrefour zaznacza że na razie Marketplace znajduje się w fazie beta i nie są dostępne pełne możliwości tego rozwiązania. O zakończeniu etapu testowego sieć ma informować na bieżąco, nie podaje jednak możliwego terminu udostępnienia Marketplace w pełnej wersji.

Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl