„CD Action” liderem. Tylko „Komputer Świat” na plusie (rynek pism komputerowych)

W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „Chip”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„CD Action” liderem. Tylko „Komputer Świat” na plusie (rynek pism komputerowych)

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 84 648 egz., czyli o 4,63 proc. mniej niż w lutym 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 54 260 egz., po spadku o 10,56 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zwiększył się o 0,92 proc. do 39 651 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip”, który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 21,82 proc. i wyniosła 11 784 egz.

W lutym 2015 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Komputer Świat” - było to 19,19 proc. Natomiast jedyny spadek, wynoszący 4,81 proc., odnotował „Chip”.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały