Ceneo.pl dominuje wśród porównywarek cen, mocno w dół Nokaut.pl

Ceneo.pl jest zdecydowanie najpopularniejszą porównywarką cenową, osiągającą wielokrotnie wyższy zasięg i średni czas korzystania przez użytkowników niż konkurencyjne serwisy. Wśród nich wzrost zanotował Skąpiec.pl, a spadek - Okazje.info i Nokaut.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Należące do Grupy Allegro-GG Ceneo.pl w lipcu br. odwiedziło 6,8 mln użytkowników, którzy wykonali 71,86 mln odsłon (w tym 13,56 mln krajowych odsłon mobilnych), a każdy spędził w serwisie średnio 9 minut i 5 sekund - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Ceneo.pl we wszystkich tych parametrach jest zdecydowanym liderem wśród porównywarek cenowych. W lipcu serwis miał po ponad trzy razy więcej odsłon niż Skąpiec.pl (wiosną br. w całości przejęty przez Grupę Onet.pl) i Okazje.info.pl oraz ponad pięć razy więcej odsłon niż Skąpiec i ponad osiem razy więcej niż Okazje.info.pl, a także o połowę dłuższy średni czas korzystania niż pierwszy serwis i trzykrotnie dłuższy od drugiego.

Z kolei Nokaut.pl zanotował najsłabsze wyniki we wszystkich wskaźnikach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-lipcu-2015-roku ##

W ciągu roku zasięg procentowy Ceneo.pl zwiększył się o 4,9 proc. (z 26 proc. do 27,3 proc.) a liczba odsłon - o 12,3 proc. (z 63,96 mln do 71,86 mln), za to średni czas spędzany przez użytkownika zmalał o 71 sekund (czyli 11,5 proc.).

Skąpiec.pl osiągnął wzrost zasięgu o 13,3 proc. i liczby odsłon o 524,2 tys. (czyli 4 proc.), natomiast Okazje.info.pl straciły 24,9 proc. zasięgu i 4,23 mln odsłon (to 32,4 proc. w dół).

Największy spadek zanotował Nokaut.pl, którego zasięg zmalał aż o 48 proc. - z 7,6 proc. do 4 proc. W lipcu ub.r. serwis nie był w Megapanelu objęty audytem site-centric, więc nie ma jego dalszych statystyk oprócz zasięgu i liczby użytkowników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/megapanel-mobilny-onet-pl-przed-wp-pl-mocno-w-gore-fakt-pl-i-cda-pl-w-dol-demotywatory-top-20 ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu