SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Centrum handlowe Manufaktura z kampanią „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”

Łódzkie centrum handlowe Manufaktura przechodzi właśnie modernizację, z tej okazji prowadzi kampanię "To przechodzi wszelkie przeobrażenie”. Odpowiada za nią agencja marketingowa Valkea.

Motywem przewodnim kampanii są specjalnie zaprojektowane grafiki wykonane techniką podwójnej ekspozycji (dające wrażenie 3D), prezentujące postacie kobiety i mężczyzny w połączeniu z architekturą Manufaktury. Można je zobaczyć na wielkoformatowych billboardach na terenie miasta oraz na Rynku Manufaktury na elewacji wejścia głównego do centrum handlowego.

Naprzeciwko wielkoformatowego wydruku stanęła również specjalna luneta umożliwiająca pełen odczyt obrazu. Na terenie Łodzi pojawiły się także specjalne okulary do oglądania przenikających się grafik i kartki pocztowe z motywem kobiety i mężczyzny, informujące o modernizacji.

Do zadań agencji Valkea należało opracowanie koncepcji projektu, przygotowanie strategii, postów w mediach społecznościowych oraz zaprojektowanie layoutów reklamowych do kampanii – kartek pocztowych i plakatów na billboardy w technice podwójnej ekspozycji.    

Trwająca od miesiąca modernizacja Manufaktury to największa inwestycja w historii obiektu.

Dołącz do dyskusji: Centrum handlowe Manufaktura z kampanią „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl