SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Centrum Klima ma nowy system identyfikacji wizualnej

Centrum Klima - lider w segmencie wentylacji i klimatyzacji wPolsce - zakończyła wdrażanie nowoczesnego systemu identyfikacjiwizualnej. Zastosowane rozwiązania graficzne pozwoliły naujednolicenie symboliki, a kolorystyka i typografia stały siębardziej spójne. Ponadto, spółka odświeżyła i unowocześniłalogotyp.

Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej byłouporządkowanie i usystematyzowanie komunikacji z otoczeniemrynkowym. Nowa kolorystyka bazuje na trzech podstawowych barwach:intensywna ciepła czerwień i chłodna niebieska tonacja korespondująz charakterem branży wentylacyjno - klimatyzacyjnej. Natomiastjasna zieleń akcentuje dynamikę wzrostu Centrum Klima i planyrozwoju działalności na nowych rynkach.

- Jesteśmy przekonani, że spójność to podstawa solidnegowizerunku marki. Opracowując nową koncepcję graficzną zależało nam,żeby oddawała ona specyfikę branży HVAC, charakter marki CentrumKlima oraz profil grupy docelowej. Naszą intencją było stworzenietakiego języka komunikacji wizualnej, który nawiązywałby do tego cołączy ogrzewanie, wentylację i klimatyzację, czyli do przepływu icyrkulacji powietrza oraz temperatury- powiedział Marek Perendyk,prezes zarządu Centrum Klima S.A., w komunikacie prasowymprzesłanym portalowi WirtualneMedia.pl

cetrumklima

Założenia koncepcji kreatywnej nowego systemu identyfikacjiwizualnej oraz logotypu podkreślają potencjał firmy, planyrozszerzenia oferty produktowej, a także korelują z obecnościąspółki na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zamiarem projektantówbyło stworzenie łączności wizualnej z otoczeniem biznesowym,zarówno branżowym, jak i uczestnikami rynku kapitałowego.

Dołącz do dyskusji: Centrum Klima ma nowy system identyfikacji wizualnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl