SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cezary Pazura nie daje rady Orłosiowi, 'Brzyduli' i 'Superniani'

Druga edycja teleturnieju "Strzał w 10" cieszy się mniejsząpopularnością niż emitowana wiosną pierwsza seria. Programprowadzony przez Cezarego Pazury ma także mniej widzów niżpropozycje konkurencji i obniża oglądalność Polsatu w swoim paśmieemisji.

Trzy pierwsze odcinki drugiej edycji "Strzału w 10" oglądało wPolsacie średnio 1,14 mln widzów, co dało stacji 10 proc. udziału wgrupie 4+ i 10,65 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research. Rok temu w tym samym paśmie (niedziele16.45 - 17.40) Polsat radził sobie lepiej - miał 1,37 mlnoglądających, 12,99 proc. udziału w 4+ i 15,32 proc. w 16-49.

Lepsze wyniki teleturniej notował wiosną. Wtedy po pierwszychtrzech odcinkach jego premierowa edycja miała oglądalność napoziomie 1,62 mln widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio14,92 proc. i 17,55 proc. Wtedy program wyświetlano jednak w innymdniu i paśmie - w soboty o 17.45.

W czasie emisji "Strzału w 10" Polsat jest dopiero na czwartymmiejscu w rynku telewizyjnym. Wyprzedzają go: będąca liderem pasmaTVP 1 (ma 3,05 mln widzów, którzy oglądają w tym czasie głównie"Teleexpress" i program Macieja Orłosia "300% normy"), TVP 2 (2,68mln, gł. "Na dobre i na złe" i "Brzydula Betty") i TVN (1,72 mln;"Co za tydzień", "Superniania").

Widownia programu "Strzał w 10" odcinek poodcinku


Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
05-10-20081 246 65211,20%12,47%
28-09-2008957 4699,17%11,05%
21-09-20081 208 9779,58%8,63%
średnia1 13886210,00%10,65%

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiteleturnieju


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 13 052 15526,85%
TVP 22 680 09023,58%
TVN1 724 84515,18%
Polsat - Strzał w 101 13886210,00%

Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura nie daje rady Orłosiowi, 'Brzyduli' i 'Superniani'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl