Cezary Ziemiński: z Brand Support do Nano

Cezary Ziemiński objął stanowisko creative group heada w agencji Nano należącego do PMPG. Do agencji dołączyły też trzy nowe account managerski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako creative group head w agencji Nano (w cześniej działającej pod nazwą BTL Point Group) Cezary Ziemiński będzie zajmował się zarządzaniem działem kreacji. I tak będzie odpowiadał m.in. za podniesienie standardów obsługi dla kluczowych klientów firmy takich jak TEVA czy Orlen, a także za koordynację zespołu wyznaczonego do obsługi przetargów nowobiznesowych. Creative group head tonowe stanowisko w agencji.  

grafika

Poprzednio Ziemiński przez prawie rok pracował w dziale kreacji agencji Brand Support. Wcześniej był związany z agencjami takimi jak Linea Pro, Sinea Plus, Velvet Art, Vimedia, Aimcomms i Mark & Waalden. Ponato współtworzył i kierował działem kreacji w agencji made in poland. W swojej karierze tworzył projekty dla takich klientów jak m.in. Scania Polska, Grupa Żywiec, Plus GSM, Danone, Coty Polska, Peugeot, Mecom, Termisil, Collegium Civitas, ISD, Stocznia Gdańska, Sedicom i Narodowa Galeria Sztuki Zachęta i Centralny Basen Artystyczny.

W ostatnich miesiącach pracę w Nano rozpoczęły też trzy account managerski: Katarzyna Murawska, Karolina Ostrowska i Agnieszka Turowska. Murawska pracowała wcześniej w agencji Clos Brothers, Ostrowska - w DEM'a Promotion Polska, a Turowska - w McCann Erickson Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały