Christoph Waltz delektuje się szampanem w nowej reklamie Dom Perignon (wideo)

Agencja BETC Luxe przygotowała i realizuje nową globalną kampanię marketingową marki Dom Perignon P2 podkreślającą wyjątkową jakość tego trunku. W spotach szampanem delektuje się aktor Christoph Waltz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Touched with Plenitude” . Reklamy mają oddawać wyjątkowość doświadczenia smaku Dom Perignon P2, wyjątkowej osobistej przyjemności.

Zdjęcia do reklam prasowych wykonał fotograf Billy Kidd, kampania obejmuje też telewizję, kina, plakaty, magazyny.

Zdjęcia do reklam dedykowanych na rynki francuski i rosyjski przygotował fotograf Nicholas Alan Cope -w tej wersji w centrum uwagi umieszczono butelkę Dom Perignon P2.

Dom Perignon P2, czyli Dom Perignon Plenitude 2, to tzw. rocznikowy szampan w swoim drugim szczycie dojrzałości, pochodzący ze słynnych piwnic Epernay.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję