Chromatique dla marki E

W czerwcu wystartowała kolejna aktywacja konsumencka organizowana przez markę E. To kontynuacja zeszłorocznej akcji, której celem jest wspieranie rodziców w angażowaniu dzieci w obowiązki domowe.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Chromatique dla marki E
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy marki E z agencją Chromatique powstała druga edycja kampanii, tym razem akcja ruszyła pod hasłem “Letnie pranie to rodzinne zadanie” i jej celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby ich pociechy zaangażowały się w domowe obowiązki poprzez zabawę.

Chromatique przygotował koncept loterii, materiały POS, do e-commerce, projekt strony internetowej i szerokozasięgowe materiały edukacyjne. Wśród materiałów dydaktycznych dla najmłodszych znajduje się e-book, tablica motywacyjna, wycinanki i kolorowanki, a także audiobajka, którą można pobrać na stronie Rodzinne Pranie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały