Chromatique dla marki E

W czerwcu wystartowała kolejna aktywacja konsumencka organizowana przez markę E. To kontynuacja zeszłorocznej akcji, której celem jest wspieranie rodziców w angażowaniu dzieci w obowiązki domowe.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Chromatique dla marki E
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy marki E z agencją Chromatique powstała druga edycja kampanii, tym razem akcja ruszyła pod hasłem “Letnie pranie to rodzinne zadanie” i jej celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby ich pociechy zaangażowały się w domowe obowiązki poprzez zabawę.

Chromatique przygotował koncept loterii, materiały POS, do e-commerce, projekt strony internetowej i szerokozasięgowe materiały edukacyjne. Wśród materiałów dydaktycznych dla najmłodszych znajduje się e-book, tablica motywacyjna, wycinanki i kolorowanki, a także audiobajka, którą można pobrać na stronie Rodzinne Pranie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta