Chromatique dla marki E

W czerwcu wystartowała kolejna aktywacja konsumencka organizowana przez markę E. To kontynuacja zeszłorocznej akcji, której celem jest wspieranie rodziców w angażowaniu dzieci w obowiązki domowe.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Chromatique dla marki E
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy marki E z agencją Chromatique powstała druga edycja kampanii, tym razem akcja ruszyła pod hasłem “Letnie pranie to rodzinne zadanie” i jej celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby ich pociechy zaangażowały się w domowe obowiązki poprzez zabawę.

Chromatique przygotował koncept loterii, materiały POS, do e-commerce, projekt strony internetowej i szerokozasięgowe materiały edukacyjne. Wśród materiałów dydaktycznych dla najmłodszych znajduje się e-book, tablica motywacyjna, wycinanki i kolorowanki, a także audiobajka, którą można pobrać na stronie Rodzinne Pranie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber