SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Chwila dla Ciebie” niezmiennie liderem, “Naj” stracił najwięcej

W maju br. w segmencie tygodników poradnikowych wzrosła sprzedaż “Chwili dla Ciebie” i “Pani Domu”, a stracił tylko “Naj”. To ostatni miesiąc, gdy w tym segmencie były trzy tytuły, bowiem od czerwca “Naj” został miesięcznikiem.

“Chwila dla Ciebie” niezmiennie liderem, “Naj” stracił najwięcej

Liderem sprzedaży w maju br. wśród tygodników poradnikowych była tak jak rok wcześniej “Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer). Jej rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 293 982 egz. i było o 3 proc. wyższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu” (Edipresse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 34,3 proc. do 253 612 egz. Od 12 lipca br. “Pani Domu” jest już tygodnikiem.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który zanotował w maju br. wynik na poziomie 151 093 egz., co oznacza spadek o 11,5 proc. Od 10 czerwca br. pismo to zostało przekształcone w miesięcznik. 

Wirtualnemedia.plmaj
ZKDP20102009
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Chwila dla Ciebie293 982285 556
Pani Domu253 612188 865
Naj151 093170 813


Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia widać, że zyskały “Chwila dla Ciebie” i “Naj” - z tymże ten pierwszy tytuł zanotował wzrost o 4,5 proc., a ten drugi – aż o 30,7 proc. Spadło natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” - o 1,7 proc. 

Wirtualnemedia.pl2010
ZKDPmajkwiecień
 Rozpowszechnianie płatne razem
Chwila dla Ciebie293 982281 363
Pani Domu253 612257 939
Naj151 093115 574


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Chwila dla Ciebie” niezmiennie liderem, “Naj” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl