SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ciągotki w studenckiej kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” promującej to miasto jako ośrodek akademicki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Just, face2face i Media Concept.

Ciągotki w studenckiej kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” (wideo)

Koncepcja kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” - podobnie jak w ubiegłych latach - opiera się na zaproszeniu na studia do Poznania najlepszych maturzystów. W akcji wykorzystywane są reklamy z zeszłego roku, pokazujące ciągotki do Poznania maturzystów zaczynających studia. Przekaz jest skierowany do maturzystów, ich rodziców i opiekunów oraz osób zainteresowanych studiami podyplomowymi.

- Ubiegłoroczna kampania została bardzo pozytywnie odebrana. Sięgamy po sprawdzone narzędzie. Jestem przekonany, że wybrany rok temu motyw spotka się z pozytywną reakcją także tegorocznych maturzystów - tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji Poznania.

Tegoroczna akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje tematyczne, głównie o profilu rozrywkowym), kina oraz internet (spoty i banery promocyjne pojawią się na portalach społecznościowych i stronach o tematyce studenckiej). Ponadto w internecie uruchomiono serwis poznanprzyciaganajlepszych.pl oraz aplikację „Tu rządzą najlepsi” na facebookowym fanpage’u Poznania.

Ruszyła też kolejna edycja konkursu, w którym przyszli studenci mają za zadanie przygotować i zamieścić na poznanprzyciaganajlepszych.pl 30-sekundowe spoty pokazujące ich zainteresowania. Zgłoszenia można przysyłać do 15 stycznia, a ogłoszenie wyników nastąpi 10 lutego. Zwycięzca otrzyma rok darmowego życia w Poznaniu, obejmujący m.in. opłacone mieszkanie, sieciowy bilet na komunikację miejską oraz wejściówki do poznańskich teatrów i restauracji.

Strategię, kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a stronę poznanprzyciaganajlepszych.pl - agencja interaktywna face2face. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Concept. Budżet akcji wynosi 400 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ciągotki w studenckiej kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl