SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ciastka dla najmłodszych

Nowa kategoria produktów w ofercie BoboVita

Nutricia Polska wprowadza na rynek kolejny nowy produkt: "Chrupaczki" - ciasteczka dla niemowląt i małych dzieci. Wzbogacą one ofertę marki BoboVita.

"Karmienie dzieci w domu i poza nim może przysparzać wielu trudności. Na szczęście BoboVita jest specjalistą w żywieniu dzieci i niemowląt i dzięki swojemu doświadczeniu daje teraz matkom pyszne i zdrowe ciasteczka Chrupaczki." - powiedziała Karolina Wieczorek, Kierownik Marketingu Żywności Uzupełniającej w NUTRICIA Polska. - "Nasza firma na polskim rynku ma pozycję lidera, a to zobowiązuje nas do wprowadzania takich nowoczesnych i innowacyjnych produktów, jak ciasteczka dla niemowląt "Chrupaczki.
To kolejna nowa kategoria produktowa jaką wprowadzamy na rynek w ostatnim czasie."

Wdrożeniu nowych ciasteczek "Chrupaczki" będzie towarzyszyło wsparcie w zakresie działań ATL, BTL oraz Public Relations. Reklamy "Chrupaczków" pojawią się w prasie handlowej, zaś artykuły sponsorowane w pismach dla rodziców.

W ramach BTL NUTRICIA przygotowała nowe prezentery handlowe. Informacje o nowym produkcie pojawią się także w "Poradniku żywienia małego dziecka" marek BoboVita i Bebiko - wydawnictwie dystrybuowanym wśród matek.

Za działania ATL i BTL odpowiada agencja ARIP, zaś działaniami Public Relations zajmuje się Alert Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ciastka dla najmłodszych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl