'Cienie PRL-u' przegrały z komercyjną konkurencją

Emitowany w środowe wieczory w Jedynce program BronisławaWildsteina "Cienie PRL-u" oglądał co dziesiąty widz mający włączonyo tej porze telewizor. Uplasowało to TVP 1 w tyle za głównymikonkurentami, ale pokazywali oni głównie komercyjne produkcje.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż średnia oglądalność programuWildsteina wyniosła 1,13 mln widzów, co dało stacji 10,10 proc.udziału w grupie 4+ i 6,28 proc. w grupie 16-49.

W paśmie nadawania "Cieni PRL-u" (środy ok. 22.00) TVP 1 znalazłasię dopiero na czwartym miejscu wśród czterech głównych stacjitelewizyjnych. Liderem była wtedy TVN, emitująca m.in. "You CanDance - Po prostu tańcz!" i filmy fabularne - pozycje te oglądało2,49 mln osób. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy i mecze Euro;2008; 2,41 mln) i TVP 2 (m.in. filmy i mecze Ligi Mistrzów; 2,19mln).

Na reklamach nadawanych wokół audycji stacja zarobiła w sumie 2.28mln zł, (dane cennikowe nie uwzględniające rabatów).

Program Bronisława Wildsteina najchętniej oglądały kobiety,widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy najmniejszych inajwiększych miast.

Nowe odcinki "Cieni PRL-u" mają się pojawić na antenie TVP 1jesienią. W tej chwili trwają prace nad uatrakcyjnieniem formułyprogramu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię