Cinema City kampanią chce zachęcić do częstszych wizyt w kinie

Sieć Cinema City ruszyła z ogólnopolską kampanią „Tak smakuje kino”, która ma na celu zachęcenie widzów do częstszych wizyt w kinie poprzez atrakcyjne nagrody za zakup biletów i produktów barowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cinema City kampanią chce zachęcić do częstszych wizyt w kinie
mat.pras.

Wśród gwarantowanych upominków znajdują się m.in. darmowy popcorn, bilety na seans czy zniżki na barze.

Działania prowadzone są w ekosystemie Google (search, Performance Max, Display & Video 360, YouTube), a także na Facebooku, TikToku, rich media, mailingu oraz we współpracy z kontekstowo dopasowanymi portalami.

Grupą docelową są mieszkańcy ponad 20 miast w Polsce, w których działają kina sieci Cinema City.

Za kampanię promocyjną w kanałach digital odpowiada agencja Cube Group. 

Współpraca tej agencji z Cinema City rozpoczęła się w 2024 roku. Agencja odpowiada za promocję premier kinowych, oferty Unlimited oraz kampanie skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe