SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinema City: Twoje ulubione miejsce w mieście

"Twoje ulubione miejsce w mieście" - czyli kampania reklamowa sieci kin Cinema City przygotowana przez dom mediowy PRO Media House.

Nazwa projektu: "Twoje ulubione miejsce w mieście"

Typ projektu: zintegrowana kampania reklamowa komunikująca powstanie pierwszego multipleksu w Zielonej Górze oraz wprowadzenie marki Cinema City na lokalny rynek rozrywkowy.

Media: dzienniki lokalne, stacje radiowe, mix nośników outdoor, Internet, ambient media (plakaty w autobusach komunikacji miejskiej, mimowie przebrani za słynnych bohaterów filmowych rozdający ulotki i popcorn w różnych częściach miasta, zawieszki na klamkach w zielonogórskich akademikach z dołączonym magnesem na lodówkę, naklejki na drzwiach i lustrach w toaletach szkół wyższych w Zielonej Górze.

Czas trwania: październik - listopad 2008

Autorzy kampanii: dom mediowy PRO Media House, kreacje - agencja reklamowa Innova

Zadanie agencji:
Planowanie i dobór mediów
Negocjacje cenowe
Zakup i kontrola przebiegu kampanii
Analiza pust-buy po zakończeniu działań

Grupa docelowa:
Kobiety i mężczyźni w wieku 15-35 lat oraz Rodziny z dziećmi
Mieszkańcy Zielonej Góry i okolic

Pozycja marki:
Cinema City International jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej oraz w Izraelu operatorem kin wielosalowych (tzw. multipleksów). Spółka rozwija sieć nowoczesnych kin dla 100 milionów ludzi w 6 krajach. Obecnie w sieci Cinema City są 64 multipleksy z 593 ekranami i 116 000 miejsc. W 8 multipleksach działają trójwymiarowe kina IMAX. W wybranych lokalizacjach, jak Cinema Park i Hokus Pokus w Polsce, Spółka prowadzi centra edukacji i rozrywki. Kina znajdują się w Polsce, Izraelu, na Węgrzech, w Czechach, Bułgarii oraz w Rumunii. Jest najszybciej rozwijającą się siecią kin w Europie. W budowie znajduje się 476 ekranów w 45 multipleksach. W Polsce firma jest reprezentowana przez Cinema City Poland Sp. z o.o.


Cele kampanii:
Poinformowanie mieszkańców Zielonej Góry i okolic o otwarciu nowoczesnego multipleksu kinowego.
Dotarcie z przekazem do nowych/potencjalnych widzów oraz zachęcenie do częstszych wizyt w kinie.
Pokazania nowego kina Cinema City jako komfortowego miejsca pozwalającego mile spędzić czas.
Zbudowanie świadomości marki.

batman

Realizacja:
To co było najważniejsze dla powodzenia kampanii - to kompleksowość i wielotorowość proponowanych rozwiązań komunikacyjnych. Wymagała tego szeroka i zróżnicowana wiekowo grupa docelowa oraz chęć osiągnięcia jak najwyższej skuteczności działań w miarę krótkim czasie.

shrek



Dlatego też PRO Media House przygotował zintegrowaną kampanię posługując się mediami tradycyjnymi - uzyskując satysfakcjonujący zasięg oraz skorzystał z możliwości ambient mediów - budując tym samym odpowiednie zainteresowanie i emocje w gronie odbiorców.

naklejka



Na potwierdzenie skuteczności tych działań jest fakt, iż była to już 11 kampania zrealizowana przez PRO Media House dla Cinema City Poland Sp. z o.o. - uwzględniając w tym marki Cinema City, Orange IMAX i Cinema Park.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cinema City: Twoje ulubione miejsce w mieście

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl