Ciri i Yennefer z "Wiedźmina" w spotach reklamowych Oshee

Marka Oshee rozpoczyna emisję dwóch nowych filmów reklamowych promujących napoje sygnowane marką "Wiedźmina". Ich bohaterkami są znane z gry CD Projekt Ciri i Yennefer.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ciri i Yennefer z "Wiedźmina" w spotach reklamowych Oshee

W wyniku współpracy Oshee i CD Projekt Red na rynku sprzedawane są napoje izotoniczne i energetyczne Oshee sygnowane marką "Wiedźmina".

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji o połączeniu światów Oshee i Wiedźmina w dedykowanej serii napojów z wizerunkami bohaterów gier od CD Projekt Red. Rynek pokazuje nam, że produkty te cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – szczególnie popularne są energy drinki i napoje izotoniczne z wizerunkiem głównego bohatera - Geralta - powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w Oshee.

Na etykietach napojów i batonów energetycznych Oshee znaleźli się czarodziejka Yennefer o fiołkowych oczach, Geralt, młoda księżniczka Ciri oraz Eredin -  król Dzikiego Gonu. Te postacie pojawiły się również w ostatnich tygodniach na wielu nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Teraz pojawią się w internecie, w specjalnie przygotowanych klipach.

Serię spotów rozpoczęła produkcja z Geraltem z Rivii w roli głównej. Wiedźmin otwiera w niej jedną ze swych tajemnych mikstur, na krótko przed rozpoczęciem walki z kolejnym potworem. To odniesienie wprost do eliksirów energetycznych Oshee.

W podobnym duchu utrzymane są dwa kolejne filmy, w których pierwsze skrzypce grają księżniczka Ciri oraz czarodziejka Yennefer.

 

 

 

Kampania wykorzystująca powyższe spoty promocyjne rozpoczyna się w grudniu i potrwa przynajmniej do końca stycznia. Wideo będzie można zobaczyć przed wybranymi filmami na YouTube, na niektórych platformach VOD oraz w Google Ads. Wszystkie materiały przygotowano wewnętrznie w firmach Oshee i CD Projekt Red. Do produkcji filmów reklamowych wykorzystano fragmenty CGI z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication