Ciszewski PR wspiera debiut operatora Mobilking

Operator komórkowy Mobilking powierzył agencji Ciszewski PRprzygotowanie strategii komunikacyjnej oraz stałą obsługę publicrelations marki.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations odpowiada za wsparcierynkowego debiutu oraz stałą obsługę PR nowego wirtualnegooperatora Mobilking. Działania dla marki, która oficjalniezaprezentowana została na konferencji 6 lutego 2008, rozpoczęły sięwiele miesięcy wcześniej i obejmowały opracowanie kompleksowejstrategii PR oraz przygotowanie działań typu pre-launch orazpost-launch.

Nowy klient Ciszewski Public Relations obsługiwany jest przezdział nowych technologii. Za przygotowanie strategii działańodpowiedzialny był Piotr Cywiński. Obsługą projektu zajmują sięMarcin Roszkowski i Artur Bednarz, zaś oprawę launchu przygotowałMarcin Szamborski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?