SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Citibank Handlowy zmienił markę

Citibank Handlowy zmienił z dniem 15 czerwca markę na Citi Handlowy.

Podał bank w komunikacie w poniedziałek.

Bank poinformował, że zmiana jest związana z ujednoliceniem marki Citi na całym świecie.

"Głównym celem wprowadzenia jednej wspólnej marki Citi jest podkreślenie zjednoczenia wszystkich części globalnej organizacji w jedną instytucję finansową. Polska jest jednym z wyjątków w globalnej strukturze. Nowe logo to Citi Handlowy" - czytamy w komunikacie.

Zysk netto Banku Handlowego wyniósł 197,4 mln zł w I kw. 2007 r. wobec 236 mln zł rok wcześniej. Po odliczeniu transakcji jednorazowych (łącznie 89 mln zł), wynik za I kw. 2006 r. wyniósłby 147,2 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Citibank Handlowy zmienił markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl