SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cityboard Media podsumowuje kampanię "My to wiemy"

W styczniu 2003 roku agencja Cityboard Media przeprowadziła kampanię "My to wiemy" ...

W styczniu 2003 roku agencja Cityboard Media przeprowadziła kampanię "My to wiemy", której tematem była informacja o nowoczesnych narzędziach do planowania kampanii reklamy zewnętrznej oferowanych przez Cityboard Media.

Plakaty eksponowane na cityboardach ( 6 x 3m) oraz supercityboardach ( 12 x 4m) oraz ogłoszenia na portalach internetowych i w prasie miały charakter teaserów ujętych w formę pytania :

  • Gdzie mieszkają Srebrni i Złoci?
  • Gdzie się budzą Miejscy Zdobywcy ?
  • Gdzie zasypiają Seniorzy pod Palmami ?

    Hasła wykorzystane w kampanii nawiązywały do jednego z trzech używanych w procesie planowania narzędzi - systemu segmentacji geodemograficznej PRIZM. Kampania "My to wiemy" była skierowana do obecnych i potencjalnych reklamodawców, głównie do agencji reklamowych i mediowych.

    W czasie trwania kampanii prowadzona była ankieta dotycząca postrzegalności kampanii w poszczególnych mediach. Wyniki ankiety wskazały, że 51 % odbiorców widziało kampanie na plakacie oraz na plakacie i w internecie. Ilość wejść do serwisu www.cityboard.pl zwiększyła się w okresie trwania kampanii ponad 30-krotnie w stosunku do średniej miesięcznej w skali roku. Oznacza to, że prawidłowo przeprowadzona kampania na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media ma bardzo wysoką efektywność oraz , że ten rodzaj kampanii bardzo dobrze jest uzupełniany powtórzeniem komunikatu w internecie.

    Kampania została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową a pomysł kreacyjny określany był jako ciekawy i zauważalny. W opiniach odbiorców często podkreślano fakt dużej efektywności cityboardów i supercityboardów, które także były wykorzystywane w kampanii.
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Cityboard Media podsumowuje kampanię "My to wiemy"

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl