SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wewrześniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Sprzedaż ogółem "CKM-u" we wrześniu br. wyniosła 109 736 egz. ibyła o 19,7 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał sięw ilości 73 465 egz. (wzrost o 15,8 proc.). Na pozycji trzeciejznalazł się ""Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedażw porównaniu do września ub. r. spadła o 4 proc. i wyniosła 68 918egz.

wrzesień


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
CKM109 73691 301
Logo73 46563 062
Men's Health68 91871 066
Playboy56 10859 984

We wrześniu br. wszystkie tytuły zwiększyły sprzedaż w stosunkudo poprzedniego miesiąca.

2008

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedażogółem
CKM109 73688 215
Logo73 46569 436
Men'sHealth68 918-
Playboy56 10854 151

We wrześniu br. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 38 312egz., zyskując 8 proc w stosunku do analogicznego miesiąca ub. roku. Drugą pozycję zajął "Manager Magazin" (Manager Media), któregosprzedaż ogółem wyniosła 29 544 egz. (rok temu 29 827 egz.).

wrzesień


2008

2007

ZKDPSprzedażogółem
Forbes38 31235 117
Manager Magazin29 54429 827
Businessman.pl25445-

Porównując dane miesiąc do miesiąca wszystkie tytuły zanotowałyspadek sprzedaży ( "Businessman.pl" w sierpniu br. się nie ukazał,bo miał łączone wydanie lipcowo-sierpniowe).

2008


wrzesień

sierpień

ZKDPSprzedażogółem
Forbes38 31241 937
Manager Magazin29 54430 996
Businessman.pl25445-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl